|
|
FBŠ SLAVIA Plzeň - Florbalová akademie MB 1:7 branky: 2. Lucie Šillerová - 1. Barbora Petra Hliboká, 3. Nela Kubíková, 7. Nela Sporyschová, 8. Tereza Zvěřinová, 9. Vendula Řeřichová, 27. Andrea Pikulová, 33. Tereza Zvěřinová; rozhodčí: Josef Krejča - Matteo Šoman; vyloučení: 1:2; využití: 0:0; zásahy brankářů: Veronika Čemoláková ? - Alžběta Pelcová ?; po třetinách: 1:5, 0:0, 0:2 |
|
36:00 |
Ukončení 3. části |
|
32:34 |
GÓL Florbalová akademie MB! 1:7
|
|
Branku družstva Florbalová akademie MB vstřelil #10 Tereza Zvěřinová, asistoval #80 Vendula Řeřichová (1:7)
|
|
29:42 |
Vyloučen hráč #77 Barbora Řezáčová družstva Florbalová akademie MB na 2 minuty za sekání |
|
26:27 |
GÓL Florbalová akademie MB! 1:6
|
|
Branku družstva Florbalová akademie MB vstřelil #12 Andrea Pikulová bez asistence (1:6)
|
|
25:11 |
Vyloučen hráč #38 Nela Sporyschová družstva Florbalová akademie MB na 2 minuty za sekání |
|
24:00 |
Zahájení 3. části |
|
24:00 |
Ukončení 2. části |
|
18:40 |
Vyloučen hráč #33 Eliška Šindelářová družstva FBŠ SLAVIA Plzeň na 2 minuty za hrubost |
|
12:00 |
Zahájení 2. části |
|
12:00 |
Ukončení 1. části |
|
08:13 |
GÓL Florbalová akademie MB! 1:5
|
|
Branku družstva Florbalová akademie MB vstřelil #80 Vendula Řeřichová, asistoval #88 Alžběta Pelcová (1:5)
|
|
07:05 |
GÓL Florbalová akademie MB! 1:4
|
|
Branku družstva Florbalová akademie MB vstřelil #10 Tereza Zvěřinová, asistoval #41 Kristýna Halousková (1:4)
|
|
06:21 |
GÓL Florbalová akademie MB! 1:3
|
|
Branku družstva Florbalová akademie MB vstřelil #38 Nela Sporyschová, asistoval #12 Andrea Pikulová (1:3)
|
|
02:32 |
GÓL Florbalová akademie MB! 1:2
|
|
Vlastní branku družstva FBŠ SLAVIA Plzeň vstřelil #70 Nela Kubíková (1:2)
|
|
01:42 |
GÓL FBŠ SLAVIA Plzeň! 1:1
|
|
Branku družstva FBŠ SLAVIA Plzeň vstřelil #34 Lucie Šillerová, asistoval #16 Hana Barochová (1:1)
|
|
00:53 |
GÓL Florbalová akademie MB! 0:1
|
|
Branku družstva Florbalová akademie MB vstřelil #89 Barbora Petra Hliboká, asistoval #41 Kristýna Halousková (0:1)
|
|
00:00 |
Zahájení utkání. |