BigBoard titulárním partnerem superfinále

BigBoard novým titulárním partnerem superfinále | foto: Český florbal

Superfinále florbalu, vrchol sezony a největší florbalová akce ligového ročníku, bude od tohoto ročníku nosit titul BigBoard Superfinále, a to podle nového titulárního partnera, který s vrcholem sezony spojil svůj název až do roku 2025.


Český florbal získává ve společnosti BigBoard silného partnera, který je největším poskytovatelem prémiových outdoorových reklamních ploch na nejatraktivnějších místech na českém trhu. Díky spojení s BigBoardem dostane Superfinále florbalu nejen aktualizovanou tvář a titulárního partnera, současně i větší prostor pro kampaň a zásah širší veřejnosti v ČR.

Jako BigBoard Superfinále florbalu se bude největší florbalová akce v Česku prezentovat nejméně na následující tři roky. "Těší mne, že jsme se spojili s takto silným partnerem. Jsem rád, že z obou stran je cítit velká chuť se společně podílet na v Česku unikátním projektu a současně bychom rádi vzájemnou spolupráci rozvíjeli i na dalších akcích ČF, jelikož zásah a mediální síla BigBoardu v ČR je unikátní a může pomoci dalšímu růstu povědomí a zásahu florbalu v ČR," říká prezident Českého florbalu Daniel Novák.

"Těšíme se na spojení s výjimečnou sportovní akcí v českém prostředí a věříme, že pomůžeme společně značku BigBoard Superfinále v následujících letech ještě více rozvinout a dodat jí i díky našim schopnostem větší zásah a přesah nejen do široké sportovní veřejnosti. Věříme, že nám spojení pomůže zvýšit dosah brandu i na mladou a aktivní generaci v různých regionech ČR", přibližuje motivy spolupráce Richard Fuxa, předseda představenstva společnosti BigBoard.

"Získat silného partnera pro naší vlajkovou loď, kterou Superfinále florbalu je, byl jeden z našich hlavních cílů a jsme rádi, že se nám podařilo spojit právě se společností BigBoard. Je to pro nás silný a strategický partner, který pomůže tomu, aby superfinále získalo mnohem větší vizibilitu v rámci prostředí mimo florbal. Vážíme si, že spolupráce je víceletá a budeme tak moci společný produkt rozvíjet," vysvětluje ředitel oddělení marketingu a komunikace Českého florbalu Roman Urbář.

Letošní vrchol sezony ponese název BigBoard Superfinále 2023 | foto: Český florbal

Kromě společnosti BigBoard se k již tradičním partnerům superfinále Livesportu a Holbě připojily další dvě významné a silné značky. Stejně jako v předchozích dvou letech bude se superfinále spojena česká softwarová společnost OKsystem v pozici hlavního partnera. Poprvé svou značku spojí s vrcholem florbalové sezony značka Porsche, která kromě hlavního partnerství s akcí bude výrazněji spojena s finálovým utkáním Extraligy žen.

Ročník 2022/2023 Livesport Superligy a Extraligy žen vyvrcholí v neděli 16. dubna. BigBoard Superfinále znovu zavítá do největší multifunkční haly v Česku a nabídne kromě soubojů o florbalové tituly i bohatý doprovodný program, florbalový veletrh, soutěže a další prvky komplexního sportovního zážitku pro fanoušky ze všech koutů České republiky. Vstupenky na tuto jedinečnou akci jsou k dispozici v sítích Ticketportal a Ticketmaster.

Nahrávám

Vyhledávání

Ceskyflorbal.cz

E-mail

Jméno

Příjmení

Datum Narození

heslo

heslo pro kontrolu

Souhlasím se zpracováním osobních údajů

Chci odebírat newsletter a nabídky Českého florbalu

Nebo

Zapomenuté heslo

K ZASLÁNÍ ODKAZU KE ZMĚNĚ HESLA JE NUTNÉ SPRÁVNÉ VYPLNIT E-MAIL, KTERÝ JSTE UVEDLI PŘI REGISTRACI.

Zadejte E-mail

Vzpomněl/a jste si?

Ještě nemáte účet

Zaregistrujte se